Zainteresowaniem uczniów cieszy się również Koło przyrodniczo-ekologiczne, gdzie mają możliwość bezpośredniego doświadczania świata poprzez:
obserwację roślin i zwierząt występujących w najbliższym środowisku, rozpoznawanie za pomocą atlasów wybranych gatunków roślin i zwierząt, określenie stopnia zanieczyszczenia wody poprzez obserwację organizmów wodnych, badanie stopnia skażenia powietrza przy użyciu porostów – skala porostowa, prezentowanie wyników obserwacji, prowadzenie różnorodnej dokumentacji, projektowanie wspólnych działań w rodzinie i szkole, poprawiających stan środowiska, układanie regulaminu przyjaciela przyrody, założenie i hodowlę roślin, projektowanie ulotek dla rodziców o treści proekologicznej, prezentowanie prac w organizowanych konkursach, dokarmianie zwierząt, zbiórka surowców wtórnych, zasadzenie drzewa koła, projektowanie przy pomocy programów graficznych i edytora tekstu plakatów, ulotek i druków związanych z działalnością koła.