WRZESIEŃ
-Przeprowadzenie generalnych porządków w pomieszczeniach grupowych po wakacjach.
-Prowadzenie prac gospodarczo – porządkowych na terenie placówki.
– Ścisła współpraca z kołem PCK – powołanie komisji do sprawdzania czystości osobistej dziewcząt i chłopców w sypialniach.
– Uczestniczenie w akcji ,,Sprzątanie Świata”.-
-Wprowadzenie stałych dyżurów w jadalni po kolacji.
PAŹDZIERNIK
-Systematyczne prace porządkowe na rejonach , skwerkach , przyległych ulicach,
-Wprowadzenie stałych dyżurów w łazienkach po wieczornej toalecie.
-Powołanie komisji do sprawdzania porządku w sypialniach.
LISTOPAD
-Dbałość o posiadanie obuwia zmiennego – kontrole chodzenia w budynku w obuwiu zmiennym, dokonywanie zmiany po przyjściu z dworu,
-Kontrole zakładania bielizny nocnej do spania,
-Porządkowanie terenu wokół Ośrodka.
GRUDZIEŃ
– Systematyczne kontrole czystości w pomieszczeniach sypialni,
-Przeglądy czystości osobistej i wyposażenia w przybory.
STYCZEŃ
-Odśnieżanie posesji Placówki.
– Dbałość o porządek w obejściu.
LUTY
– Porządkowanie pomieszczeń grupowych po feriach zimowych,
– Konserwacja sprzętu zimowego.
MARZEC
-Generalne porządki wiosenne w pomieszczeniach grupowych,
-Porządkowanie posesji Ośrodka.
KWIECIEŃ
– Porządkowanie magazynków grupowych,
– Utrzymywanie porządku w magazynku narzędziowym,
– Wiosenne porządki w obejściu Placówki.
– Obchody ,,Dnia Ziemi”- prace porządkowe na terenie obiektu i w najbliższym otoczeniu.
– Prace pielęgnacyjne na rabatkach – plewienie, kopanie, grabienie, sadzenie kwiatów.
MAJ
– Zorganizowanie konkursu na ,,Najładniejszą sypialnię”.
CZERWIEC
– Pielęgnowanie skwerków i rabat w obejściu.
– Zabezpieczenie mienia na okres letnich wakacji.