Mikołajkowa wycieczka do Wrocławia

6 grudnia 2022 r.  niemal wszyscy uczniowie naszego Ośrodka wyjechali na mikołajkową wycieczkę do Wrocławia. Worek Mikołaja zapowiadał szereg niespodzianek.

I taki  był też  ten dzień. Atrakcja goniła atrakcję.  Rozpoczęliśmy od wizyty w Galerii Wroclavia, gdzie w kinie  obejrzeliśmy  niesamowity film przyrodniczy- „ Pandy”,  przedstawiający walkę ludzi o  odbudowanie  populacji dziko żyjących  pand w Chinach.  Dzięki zastosowanej technologii  IMAX3D   była to dla nas niesamowita przygoda,  bowiem mieliśmy wrażenie, że jesteśmy w  dalekich Chinach  i wspólnie z opiekunami towarzyszymy pandzie Qian Qian  w odkrywaniu jej dzikiej natury.

Kolejna porcja przyrodniczej wiedzy czekała na nas we wrocławskim ZOO. Wzięliśmy tam udział w zajęciach edukacyjnych – „Bliskie spotkania  z małpami”. Szczególną radość sprawiło nam  spotkanie z szympansami, a w zachwyt wprawiły ryby i zwierzęta w Afrykarium. Odwiedziliśmy też  zwierzęta, którym nie straszna była grudniowa pogoda.

Nieco zmęczeni długim spacerem po ogrodzie zoologicznym udaliśmy się  na obiad, który zjedliśmy w drodze do następnej atrakcji dnia- Zamku Topacz.

W holu Muzeum Motoryzacji, ku radości wszystkich, przywitał nas, tęskno wyglądany po całym Wrocławiu, Mikołaj.  Obdarował nas słodyczami i zaprosił  na spacer w bajkowej krainie wykreowanej światłem i dźwiękiem w  Parku Iluminacji. Zwiedzając muzeum, fani motoryzacji z zainteresowaniem  przyglądali się różnym modelom pojazdów. Jednych zachwyciły Rolls Royce’y i Porsche, innych prototyp sportowej Syrenki.

Podczas  spaceru byliśmy  urzeczeni niesamowitymi  instalacjami świetlnymi, które tworzyły wokół  nas różne mieniące się tysiącami świateł ogrody muzyki, duchów, skarbów i in. Podziwialiśmy świetlne pawie, rycerzy, skrzynie skarbów, drzewo życia i wiele, wiele innych. Pobyt w Lumina Parku dostarczył nam wyjątkowych doznań na poziomie wielu zmysłów.

Ta wycieczka na długo zostanie w naszej pamięci. Mikołaj przygotował dla nas naprawdę wór pełen atrakcji!

Wycieczkę w imieniu Mikołaja zorganizowały  pp. Wiesława Stuczyk i Elżbieta Kochańczyk

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.