Wycieczka do wrocławskiego ZOO

Dnia 11 czerwca 2015 r. pojechaliśmy na wycieczkę do ZOO do Wrocławia.

W wycieczce brali udział uczniowie z najmłodszych klas, a także ich troje starszych kolegów z klasy III gimnazjum. Podczas wyjazdu dziećmi opiekowały się panie Lidka Jędryczka, Kasia Kordiak i Aneta Balcerzak. Sprawami organizacyjnymi, związanymi z wyjazdem, zajęła się pani Kasia Kordiak.

Podróż pociągiem – dla niektórych z nas po raz pierwszy – choć w bardzo ciepłym dniu , minęła szybko i wesoło.

ZOO powitało nas z całą swoją okazałością w pełnym słońcu. Były tam skaczące po drzewach małpy, wygrzewające się groźne lwy, leniwe leniwce i ociężałe słonie, zdziwione zebry, długoszyje żyrafy, pluskające się foki,  przyjazne kózki i … dużo można by jeszcze wymieniać. Wszyscy obserwowaliśmy zwierzęta, które dotąd znaliśmy tylko z obrazków.

Pobyt w Zoo dostarczył nam wielu nowych wrażeń i radości, był również dla nas wspaniałą lekcją przyrody przeżytą w ciekawym i atrakcyjnym miejscu.

Podczas tego wyjazdu spacerowaliśmy również po wrocławskim rynku, zjedliśmy smakowity obiad, a w lodziarni przepyszne lody.

Z wycieczki wróciliśmy bardzo zadowoleni i podekscytowani.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.